FAQ en support

Wat is uw adres ?

CHOCOL-AT.BE BVBA
Rue Crapaurue, 125
B-4800 VERVIERS
België

BTW 0827 841 649

Verstuurt u ook internationale bestellingen ?

Ja. Wij leveren in België via Bpost en in het buitenland via DHL Express, en dit het hele jaar door en bij alle weersomstandigheden. De kostprijs van een levering is forfaitair (klik hier om het tarief te lezen) per bestemmeling en per land. Al uw bestellingen worden’s anderendaags in heel Europa bestuurd. 

Hoelang op voorhand moet ik mijn Chocol@ doosje bestellen?

Indien u voor 13:00 bestelt, garanderen we de levering binnen de 3 werkdagen in zoverre het bestemmingsland het toelaat.

U kan echter ook een Chocol@ doosje bestellen en zelf een latere leveringsdatum aangeven. Zo bent u er zeker van dat u niemand vergeet!

Welke informatie moet ik bij mijn bestelling meegeven ?

Een persoonlijk etui, op voorhand door u gekozen zal uw doosje omringen. Niet alleen is deze etui mooi en elegant, de bestemmeling vindt er alle nuttige informatie op met betrekking tot de gekozen pralines (ingrediënten, consumptiedatum,…).
Bovendien kan u ook kiezen voor een kaartje met uw naam, uw voornaam dat bij het Chocol@ doosje kan worden gevoegd.
Weet tenslotte dat we geen factuur, brochure of andere publiciteit in het doosje zullen meesturen.

Welke betalingsmethode aanvaardt u ?

Wij aanvaarden kredietkaarten (VISA, AMEX en Mastercard), PAYPAL en en bank overschrijving.

Teneinde u een maximum aan comfort te garanderen en een optimale betalingsbeveiliging hebben we gekozen voor een partnership met OGONE, een online betalingssysteem dat een beveiligde betaling garandeert alsook de vertrouwelijkheid van informatie. Wij vinden het immers uitermate belangrijk dat u zich ‘thuis’ voelt.

Kan ik de ganache kiezen voor elke letter of elk teken ?

Chocol@ biedt 56 letters en tekens aan met 15 verschillende ganaches. Hiermee geven we een uniek smaakaanbod. De inhoud van elke letter of teken wordt op onze webstek (pagina “onze pralines”) gedetailleerd. Zo weet u niet alleen wat u weggeeft, maar de ontvanger kan ook ontdekken welke smaken hij precies proeft dankzij een brochure met uitleg in het doosje.
Om logistieke redenen kunnen we echter niet de mogelijkheid geven om een specifieke ganache te kiezen voor een bepaalde letter of teken.

Zal mijn boodschap in perfecte staat aankomen ?

Dankzij onze speciale isotherme verpakking zal uw boodschap in perfecte staat in heel Europa worden geleverd, en dit bij elke buitentemperatuur. Deze verpakking is ontwikkeld door professionals en bestaat uit een geheel van isolerende materialen en koelbewaarders om een constante temperatuur onder de 20°C te garanderen tot de levering.
Dit verpakking is automatisch gekozen. Om niets aan het toeval over te laten controleert onze klantendienst de lokale temperatuur van het leveringsadres. Indien nodig wordt automatisch toegevoegd. Wij rekenen geen toeslag aan voor deze optie.

Zijn uw pralines echt uitzonderlijk ?

Ons gamma van 56 pralines is ontwikkeld en verfijnd door Jean-Philippe DARCIS, de befaamde Belgische meester-chocolatier. Deze ambachtsman gebruikt de beste grondstoffen en pure cacaoboter zonder bewaarmiddelen. De pralines van Jean-Philippe DARCIS vinden geen gelijke.

Is de gebruikte inkt voor het personaliseren van de pralines eetbaar ?

Uiteraard is de gebruikte inkt voor het personaliseren van de pralines eetbaar en respecteert de strengste normen.

Hoe kan men best deze pralines bewaren ?

Wij raden u aan om de pralines na levering binnen de drie weken te nuttigen en ze niet te bewaren in een koelkast of diepvries. Zo geniet u ten volle van de rijkdom van de aroma’s en van de fluwelen vulling. Om ze te bewaren kan u best een frisse plaats vinden (tussen 15° en 18°C) met een vochtigheidsgraad tussen 50 en 60%.

Is uw site beveiligd ?

Onze server is perfect beveiligd en alle overgedragen informatie tussen uw navigator en onze server worden gecodeerd met het SSL (Secured Socket Layer) protocol. Wij bewaren geen bankinformatie. Deze informatie wordt enkel overgedragen aan onze bank via een beveiligde protocol om een betalingstoelating te ontvangen. Om onaangename verrassingen te voorkomen, raden wij u aan om een uniek paswoord te gebruiken voor uw e-mails. Bovendien is het goed om sterke paswoorden te bedenken met minstens 10 tekens (met cijfers en bijzondere tekens) en een specifieke kredietkaart te gebruiken voor uw internetaankopen.

Verkoopt u persoonlijke informatie?

Wij garanderen de vertrouwelijkheid van al uw persoonlijke informatie alsook de foto’s die worden ge-upload. Deze worden enkel gebruikt in het kader van uw bestelling en zullen nooit worden verspreid aan externe organisaties. De ingewonnen informatie op de site chocol-at.be wordt door een specifiek informaticaprogramma beheerd voor het versturen van uw bestellingen en informatiemails (optie). De bestemmelingen van deze gegevens zijn uitsluitend: de klantendienst Chocol-at.be, de logistieke dienst Chocol-at.be en onze transporteur. Onze logistieke dienst en onze transporteur DHL hebben een vertrouwelijkheidakkoord ondertekend met chocol-at.be.

Wat als mijn bestelling toch met schade wordt geleverd ?

Wij garanderen de levering van uw bestelling in perfecte staat, het hele jaar door en ongeacht de bestemming. Mocht uw bestelling toch schade hebben geleden, dan zal zij onmiddellijk worden vervangen (onder voorbehoud).

Wij kunnen de ontvanger ook contacteren en onze excuses aanbieden met uitleg.

Wordt er alcohol gebruikt in de pralines ?

Neen

Worden er droge vruchten (noten, pindanoten, amandelen…) bij de productie van uw pralines ?

Ja

Ik heb een kortingsbon. Hoe kan Ik die gebruiken ?

Op het einde van uw bestelling, wanneer un een samenvatting krijgt, ziet un een leeg vakje naast de knop « kortingsbon gebruiken ». Het volstaat om in dit vakje uw code in te geven. Gelieve wel rekening te houden met hoofd- en kleine letters, spaties en speciale karakters. Wanneer u uw codehebt ingegevenvolstaat het om de knop « kortingsbon gebruiken «  aan te klikken.De waarde van de bon zal automatisch van de totale prijs van uw bestelling afgetrokken worden

Opgelet: Indien u niet op de knop « kortingsbon gebruiken » klikt zal geen enkel korting in rekening gebracht worden. Als de code niet geaccepteerd wordt is dit waarschijniljk te wijten aan het feit dat de bon verlopen is. Aarzel niet ons te contacteren in het geval van blijvende problemen.

 

Chocol-at.be SPRL
Crapaurue 125
4800 Verviers
België
Centre logistique
et service clientèle:

Eshopinvest NV
Pittemsestraat 58 D
8850 Ardooie
België
VAT: BE 0806.661.106

Frucon² tel: 0032 51 69 95 05
Frucon² fax: 0032 51 69 68 37
Onze nieuwsbrief
epic Algemene verkoopsvoorwaarden - Juridische informatie - Privacy - Leveringsvoorwaarden - Herroepingstermijn - Geschillen