Leveringsvoorwaarden

Over de verpakking

Het concept van Chocol@ is uniek en origineel maar onderscheidt zich vooral door de kwaliteit en de snelheid. Daarom hebben we een reisoutfit voor uw Chocol@ doos voorzien. We garanderen dat de doos intact wordt afgeleverd dankzij een speciaal ontworpen dubbele verpakking.

Een etui uit polystreen beschermt uw Chocol@ doos tegen schokken en tegen extreme temperaturen. De bodem voorziet een ruimte om 1 of 2 koelelementen te herbergen. Naar gelang de verzendingsparameters (seizoen, weersomstandigheden en bestemming) geven we u de mogelijkheid om deze koelelementen te gebruiken.

Een bijkomende kartonnen verpakking, zonder enig opschrift, sluit uw bestelling af, beschermt ze en en garandeert zo een veilig transport.

Emballage et protection des boîtes Chocol@

De verzending van uw Chocol@ doosje wordt verzorgd door DHL Express en Bpost, ervaren logistieke ondernemingen. Dankzij dit partnership ontvangt u uw bestelling snel en in de beste omstandigheden.

Termijnen

De leveringstermijn wordt duidelijk vermeld in de e-mail  bevestiging van uw bestelling en op onze site, op de pagina Mijn account > Uw Berichten. De rubriek Mijn account is beveiligd. Om toegang te krijgen tot Mijn account moet u zich eerst identificeren.

Voor een bestelling die voor 13 uur gebeurt, geldt de leveringstermijn D+2 (werkdagen) en dit in de 27 landen van de Europese Unie (uitgezonderd Cyprus en Malta D+3).

Wij wijzen u er op dat er geen leveringen uitgevoerd worden in het weekend / feestdagen. Elke gewenste levering op een zaterdag, zondag of feestdag  zal plaatsvinden op de eerste daaropvolgende werkdag. 

Wenst u meer details over de leveringstermijnen, land per land, bezoek dan de pagina « leveringstarieven ».

Leveringsproces

  1. Zodra de aankoop is beëindigd op Chocol-at.be, maakt ons atelier de bestelling klaar in uw Chocol@ doos ;
  2. Wij bereiden vervolgens de verzending voor (doos + verpakking) in de namiddag. Tegen het eind van de dag wordt uw verzending overgemaakt aan DHL Express. U ontvangt dan een e-mail die de verzending bevestigt en u het opvolgingsnummer van uw verzending meldt. Met dit nummer kan u de status van de levering rechtstreeks opvolgen op de site van DHL Express;
  3. DHL Express zorgt voor uw verzending tot bij de aflevering.

Belangrijk: om de veiligheid van uw aankoop te garanderen is het niet mogelijk om het leveringsadres te wijzigen wanneer de bestelling is doorgestuurd. 

Transportkosten

Op Chocol-at.be worden de transportkosten altijd vermeld bij de betaling.

Deze kosten kunnen variëren in functie van verschillende criteria :

  • Het aantal bestelde dozen
  • Het aantal verschillende adressen van uw bestelling
  • Het land van bestemming

Indien het leveringsadres identiek is voor een meervoudige bestelling (verschillende dozen), bieden wij u een degressieve prijs. Zie tarieven.

U krijgt in ieder geval een duidelijke vermelding van de transportkosten voordat u uw betaling bevestigt op de pagina met het overzicht van uw bestelling (Dinsdag tot Zaterdag, vanaf 7 u tot 18.30 u).

 

Ontvangst van uw bestelling

U ontvangt een bevestiging van de verzending van uw bestelling in uw op uw persoonlijk account zodra het pakje ons atelier verlaat.

Deze e-mail bevat alle details van uw bestelling en de verzending.

Uw verzending wordt verzorgd door DHL Express. Het wordt geleverd op het u door u vermelde adres. U kan de verzending op de voet opvolgen op de site van DHL Express dankzij het opvolgingsnummer dat u terugvindt in de verzendingse-mail en in de rubriek Mijn account > Uw berichten.

Met dit opvolgingssysteem is uw verzending uniek. Dankzij het meegedeelde nummer, kan u op elk moment uw verzending lokaliseren. In enkele seconden kan u de meest recente informatie over uw verzending kennen.

Indien u afwezig bent wanneer de verzending wordt geleverd zal DHL Express een bericht achterlaten zodat u contact kunt opnemen met het dichtstbijzijnde verdeelcentrum om zo een nieuwe leveringsafspraak te maken.

Is uw verzending beschadigd?

Aanvaard nooit een verzending die beschadigd is (sporen van opening en/of zichtbare beschadiging);

Wanneer een beschadigde verzending wordt aanvaard zonder klacht wordt deze beschouwd als “aanvaard in de toestand waarin het zich bevindt". Dien meteen een klacht in op het moment dat de verzending wordt afgeleverd, anders kunnen we uw klacht niet op de transporteur verhalen;

Onze voorbereidingsprocedures voor de verzending zijn erg strikt en garanderen een aflevering in perfecte staat. Controleer de staat van de verpakking;
Indien u de verzending door een derde persoon laat ontvangen, breng dit advies en deze tips ook over.

Chocol-at.be SPRL
Crapaurue 125
4800 Verviers
België
Centre logistique
et service clientèle:

Eshopinvest NV
Pittemsestraat 58 D
8850 Ardooie
België
VAT: BE 0806.661.106

Frucon² tel: 0032 51 69 95 05
Frucon² fax: 0032 51 69 68 37
Onze nieuwsbrief
epic Algemene verkoopsvoorwaarden - Juridische informatie - Privacy - Leveringsvoorwaarden - Herroepingstermijn - Geschillen